Крім цього, новачок отримав для свого кузова два нових кольори та оригінальні колісні диски діаметром 20 дюймів, або навіть 21-дюймові у якості опції. Серед технічних рішень ми бачимо перехід нижніх ричагів підвіски на алюмінієвий сплав, який забезпечує більшу міцність конструкції та додає якості у керуванні автомобілем у екстремальних режимах. Підвищено їздовий комфорт за рахунок використання нових амортизаторів, а також підсилено гальмівні механізми. Гідравлічний механізм рульового керування налаштовано на новий лад, що посилює реакцію автомобіля на різки зміни траекторії.
Як і попередник, новачок отримав два варіанти силових агрегатів: базовий 3,5-літровий гібридний двигун на 350 к.с. та топовий 8-циліндровий атмосферний мотор обємом 5 літрів та потужністю 460 к.с., який агрегатується з 10-ступеневою автоматичною коробкою перемикання швидкостей. Завдяки класичному підходу при створенні цього суперкару, японці чи не єдині на ринку виробники справжнього олдскульного купе зі справжнім вихлопом та яскравими відчуттями від керування машини. Звісно, що екологічні норми Євро6 підкорені лише завдяки наявності гібрида, але це дало змогу мати в лінійці двигунів і старий 8-циліндровий атмосферний мотор. Середня витрата пального топового агрегата складає більше 10 літрів на кожні 100 км пробігу.
В інтер҆ єрі Lexus LC зміни майже не помітні, але водночас американці вдалися вдосконалити деякі елементи салону та привести мультимедійну систему до сучасних стандартів у класі грантуризмо. Після оновлення, LC отримав 10,3-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. В оздобленні салону використано шкіру у варіантах Flare Red або Manhattan Orange Alcantara на вибір клієнтів. Стандартні опції та функції попередника залишились без змін.
Американці не забули переглянути цінову політику на новий Lexus LC, який у базі коштує трохи більше 90 тисяч євро. Перші поставки рестайлінгового купе очікуються вже влітку 2020 року…